Subject: Kooskõlastamine elektriautolaadijate projekt Viljandi mnt 75, Õssu küla, Kambja vald, Tartumaa Riigitee nr 92 kaitsevööndis (km 0,175-0,186) (eTerminal)
From: "Urmas Raudsaar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 29 Sep 2024 10:07:38 +0300

Tere,

Soovime kooskõlastust elektriautolaadijate projektile Viljandi mnt 75,
Õssu küla, Kambja vald Tartumaa kinnistul.

Laadijate planeeritud asukoht jääb ärihoone kinnistul kõrvalises kohas
riigitee nr 92 ehk Tartu - Viljandi - Kilingi-Nõmme tee kaitsevööndisse.

Laadijate planeeritud asukoht riigitee nr 92 suhtes kilomeetritel 0,175
kuni 0,186.

Ootame esimesel võimalusel tagasisidet.

Täname!

Urmas Raudsaar

Electric Terminal OÜ

+372 52 25 950

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.